Nie jest to temat dotyczący dzieci z diagnozą, ale mała próba rozważenia tej kwestii w aspekcie problemów społecznych. Cóż, oczywiście, że ludzie nie znają niuansów i szczegółów, jednak niektórzy nie wiedzą, ale dużo mówią. To jest gorsze. Jednym z najdziwniejszych pytań jest: „Czy możliwe jest posiadanie dzieci ze schizofrenią?” Jeśli możesz mieć dzieci ze schizofrenią, możesz, a jeśli nie możesz, nie możesz. Wszystko tak samo jak z wszystkimi innymi obywatelami.

Czy schizofrenia jest dziedziczona?

Jeśli chodzi o to, że schizofrenia jest dziedziczna, hipoteza ta jest absolutnie nieważna. Dziedzictwo w ogóle, wszystko jest przenoszone - w domu, samochody, oszczędności, długi, cechy charakteru, cechy afektu. Obserwacje dotyczące członków rodziny i potomstwa są niezrozumiałe. Podejście wielu badaczy jest dziwne.

  • Po pierwsze, nie jest jasne, w jaki sposób wywołano delirium indukowane. Dziadek schizofreniczny, a wnuczki rozbrzmiewały echem... Dlaczego nie? Czy przypisywano to temu, że schizofrenia lub wnuki były odbiorcami? Od dawna opisano w literaturze naukowej, że takie istnieją.
  • Po drugie, nie jest jasne, w jaki sposób uwzględniono lub wykluczono powszechność występowania i ogólne warunki społeczne. Schizofrenia jest dziedziczona w taki sam sposób, jak wszystko, co jest dziedziczone. Mit powstał w czasach eugeniki i innego obskurantyzmu.

Kto nie ma dzieci?

Jeśli chodzi o to, że ciąża może zostać przerwana bez woli dorosłej kobiety, a niektórzy panowie zdecydowanie zaprotestowali przeciwko temu w 2014 r., Wszyscy tacy ludzie jak zawsze się zawiedli. Prawo, które przewiduje możliwość aborcji, istnieje od 2011 roku. Pytanie to reguluje klauzula 7 artykułu 56 ustawy federalnej nr 323-ФЗ. W 2014 r. Chcieli jedynie wprowadzić do niego poprawki, co ustanowiło jasną procedurę przeglądu sytuacji.

Jeśli pacjent ubezwłasnowolniony nie może sam podjąć decyzji, opiekun ma prawo złożyć wniosek do sądu za pomocą odpowiedniego wniosku. Aborcja jest przeprowadzana na podstawie decyzji sądu.

A artykuł 57 tego samego prawa dopuszcza sterylizację medyczną z tych samych powodów. W 2014 r. Uznali, że istnieją przypadki presji psychologicznej ze strony opiekunów i chcieli skomplikować tę procedurę, aby było wyraźniejsze zaufanie do celowości aborcji lub sterylizacji. Wszystko to stosuje się w skrajnych przypadkach, gdy pacjent jest w bardzo niekorzystnym stanie. We wszystkich innych sytuacjach, jeśli chodzi o II grupę osób niepełnosprawnych, nikt w głowie nie przychodzi, by jakoś interweniować w tej sprawie. Chociaż sytuacje są bardzo trudne. Drugi też nie działa, po prostu nie dawaj.

Na przykład ginekolog może zapytać lekarza okręgowego, czy kobieta może znieść płód. Czy myślisz o sadystycznych motywach? A jeśli jest kretynem, a nie upokorzeniem, ale ze względu na diagnozę, mówi się... I ma też skomplikowane objawy... Psychoterapeuci wyciągają wnioski, ale to nie znaczy, że ktoś tak przerwie ciążę. Wszystkie formalności muszą być przestrzegane, a diagnoza musi przerażać piekielną beznadziejnością. Ginekolodzy czasami zwracają się do psychoterapeutów z własnych powodów, ale nie zauważa się, że trudni ludzie i trudne rodziny nie dorastają. Daj narodziny, nawet jak... Więc - możesz.

W tym przypadku nie mówimy o tym, co jest dobre, a co złe. Podkreślamy tylko, że komu jest to możliwe, a kto chce, rodzą dzieci, a dla których jest to niemożliwe, przestrzegane są formalności.

Wrodzona schizofrenia - czy to się dzieje?

Trzeci mit rodzi się ze schizofrenią. Dziecko może być jednym wielkim problemem medycznym od urodzenia. Ale tylko w odniesieniu do schizofrenii sensowne jest powiedzenie jednego roku, więc od 11-12, a nawet wtedy jest to popularna koncepcja. W rzeczywistości diagnoza będzie dotyczyła zaburzenia podobnego do schizofrenii. Małe dzieci są zdiagnozowane z autyzmem, a także tworzą diagnozy wskazujące na potencjalne ryzyko manifestu epizodycznego. Być może jest to diagnoza „wady neurointegracyjnej i skazy schizotypowej”. Funkcje psychiczne u dziecka powstają dopiero. Ta skaza oznacza, że ​​obserwuje się zespół objawów neuropsychiatrycznych, wykazujący nieprawidłowości w formowaniu psychiki. Podczas tworzenia, panowie, nie można tego zbadać w taki sam sposób, jak to się uformowało. I ogólnie rzecz biorąc, to ciekawe, jak ludzie to sobie wyobrażają: dziewczyna z wrodzoną schizofrenią. Czy ma rogi lub kopyta? O co chodzi?

W tym złożonym świecie wszystko może się zdarzyć. Jest bardzo dziwny, nie możesz ręczyć za wszystko. Nie można wykluczyć, że psycholog medyczny zdiagnozował schizofrenię paranoidalną u 3-letniego dziecka. Nie jest to jednak powód, by sądzić, że syn lub siostra ma schizofrenię. Był taki czas... Neurolog mówił w szkole o schizofrenii, ponieważ chłopiec śmiał się motywująco i biegał w kółko. I wszystkie objawy... Nie możemy wykluczyć, że dziecko ma coś do rozwoju. Ale co ma z tym wspólnego schizofrenia?

Ogólnie - nie spiesz się do wniosków. Zespoły te prawie zawsze pojawiają się w okresie dojrzewania. Nie zawsze i to wymaga interwencji psychiatrycznej. Jeszcze raz przypomnij sobie żart...

  • Zachowujesz się zgodnie z prawem lub sprawiedliwością.
  • W zależności od okoliczności.

W przypadku problemów, które rozważamy, jest to najlepszy sposób na robienie rzeczy.

Ciąża ze schizofrenią

Powiązane i zalecane pytania

17 odpowiedzi

Szukaj w witrynie

Co jeśli mam podobne, ale inne pytanie?

Jeśli nie znalazłeś potrzebnych informacji wśród odpowiedzi na to pytanie lub problem jest nieco inny niż przedstawiony, spróbuj zadać lekarzowi kolejne pytanie na tej stronie, jeśli jest to główne pytanie. Możesz także zadać nowe pytanie, a po chwili nasi lekarze odpowiedzą. To jest darmowe. Możesz również wyszukać niezbędne informacje w podobnych pytaniach na tej stronie lub na stronie wyszukiwania witryny. Będziemy bardzo wdzięczni, jeśli polecisz nas swoim znajomym w sieciach społecznościowych.

Medportal 03online.com prowadzi konsultacje medyczne w trybie korespondencji z lekarzami na stronie. Tutaj znajdziesz odpowiedzi od prawdziwych praktykujących w swojej dziedzinie. Obecnie na stronie znajdują się porady dotyczące 45 dziedzin: alergolog, wenerolog, gastroenterolog, hematolog, genetyk, ginekolog, homeopata, dermatolog, ginekolog dziecięcy, neurolog dziecięcy, neurolog dziecięcy, endokrynolog dziecięcy, dietetyk, immunolog, infektiolog, neurolog dziecięcy, chirurg dziecięcy, endokrynolog dziecięcy, dietetyk, immunolog, infektiolog, neurolog dziecięcy, chirurg żywieniowy, immunolog, infektiolog, neurolog dziecięcy, chirurg pediatryczny, chirurg dziecięcy logopeda, Laura, mammolog, prawnik medyczny, narcyz, neuropatolog, neurochirurg, nefrolog, onkolog, onkolog, chirurg ortopeda, okulista, pediatra, chirurg plastyczny, proktolog, Psychiatra, psycholog, pulmonolog, reumatolog, seksuolog-androlog, dentysta, urolog, farmaceuta, fitoterapeuta, flebolog, chirurg, endokrynolog.

Odpowiadamy na 95,65% pytań.

Schizofrenia i ciąża - czy są zgodne?

Schizofrenia to diagnoza psychiatryczna, zaburzenie psychiczne charakteryzujące się powstawaniem urojeń, zniekształceniem myślenia, halucynacjami wzrokowymi i słuchowymi oraz zachowaniem wykraczającym poza racjonalność. Według statystyk, obecnie około 1% światowej populacji ma podobną diagnozę, która wynosi 3–4 na 1000 osób, i istnieje tendencja do wzrostu liczby przypadków. Dane te sugerują, że schizofrenia jest bardzo powszechną chorobą. Szczególnie interesujące jest schizofrenia u kobiet i możliwość macierzyństwa oraz obecność patologii u małych dzieci. Grupy te charakteryzują się cechami klinicznymi w przebiegu choroby, jej leczeniem i rokowaniem.

Przyczyny schizofrenii u kobiet

Niestety, dzisiaj lekarze nie potrafią wskazać przyczyny schizofrenii, wszystko sprowadza się do teorii. Liczne badania prowadzone do dziś nie są jeszcze w stanie wyjaśnić zależności między zmianami w mózgu, które są widoczne za pomocą wizualnych metod badań i powstawania choroby. W niektórych przypadkach te same zmiany w mózgu można zaobserwować u zdrowych osób.

Niemniej jednak czynnik dziedziczności będzie podstawowym czynnikiem powstawania schizofrenii. Obecność najbliższych krewnych z rozpoznaniem schizofrenii stanowi zagrożenie dla osoby.

Schizofrenia może również rozwijać się z przyczyn tzw. Organicznych - na przykład uszkodzenia mózgu, procesów nowotworowych, torbieli, obecności tętniaka naczyniowego itp.

Oprócz podstawowych przyczyn schizofrenii konieczne jest podkreślenie i prowokowanie czynników, które mogą działać w dzieciństwie. Przemoc, zarówno fizyczna, jak i moralna, w stosunku do dziecka, doświadczyła stresu, silnych wstrząsów i długotrwałego wpływu czynników emocjonalnych negatywnego zabarwienia. Ponadto, z predyspozycjami do schizofrenii, przyjmowanie niektórych leków, zwłaszcza psychotropowych, może powodować jasny obraz kliniczny.

Schizofrenia u kobiet jest częstą diagnozą i istnieje wiele czynników prowokujących do jej wystąpienia, w tym ciąża.

Przejawy schizofrenii podczas ciąży

Schizofrenia u kobiet ma nagły początek, kobiety nie mogą pozbyć się stanów obsesyjnych, pojawiają się bezpodstawne obawy i absolutnie bezsensowne rytuały. Często można prześledzić pewien algorytm działań, w odniesieniu do liczb, na przykład, potrzeć krzesło trzy razy przed siadaniem, obracając klamkę trzy razy przed otwarciem drzwi itp. Schizofrenia u kobiet zanurza kobiety w ich bolesnych doświadczeniach tak bardzo, że nie zwracają uwagi na absurdalność ich działań i uważają je za całkiem normalne.

Schizofrenia może objawiać się jako bezpodstawne obawy, hipochondryczne dolegliwości. Co więcej, diagnozy są niezwykle fantastyczne - obecność owadów pod skórą, której jedynym celem jest mózg, a po drodze zjadają wszystkie narządy wewnętrzne, przepływ krwi w przeciwnym kierunku itp.

W niektórych przypadkach debiut schizofrenii jest porównywalny z depersonalizacją. Pacjenci zaczynają mówić o tym, że bardzo się zmienili, nie tylko w swoim zachowaniu, ale także na zewnątrz, z lustra, zupełnie inna osoba patrzy na kobiety ze schizofrenią.

Wśród ogromnej liczby form i typów choroby, które charakteryzują się pewnymi objawami, możemy wyróżnić kilka głównych, najbardziej widocznych klinicznie:

  • obawy, nawet w odniesieniu do najczęstszych przedmiotów i działań;
  • halucynacje o charakterze wizualnym lub słuchowym;
  • brak reakcji emocjonalnych;
  • izolacja społeczna;
  • obsesyjne pomysły;
  • losowe myślenie;
  • demencja (zespół, w którym pamięć ulega degradacji, zdolność myślenia i praktycznie brak możliwości wykonywania prostych codziennych czynności, pacjent jest bezradny);
  • agresja i negatywizm;
  • Zachowanie bez przyczyny.

Schizofrenia i ciąża - niebezpieczeństwa i zagrożenia

Ciąża ze schizofrenią jest możliwa, ale wiąże się z pewnym ryzykiem zarówno dla matki, jak i nienarodzonego dziecka. W niektórych przypadkach pacjenci są zmuszani do przyjmowania leków, a jednym z efektów ubocznych jest zmniejszenie libido. Ale nawet na tym tle ciąża nie jest niczym niezwykłym.

Utrzymywanie ciąży u kobiet ze schizofrenią jest trudne, ponieważ lekarze muszą brać pod uwagę wpływ patologii zarówno na matkę, jak i na płód i noworodka. Leczenie silnymi lekami stanowi zagrożenie dla przebiegu ciąży, późniejszego porodu i prawdopodobieństwa wystąpienia nieprawidłowości i nieprawidłowości u noworodka. Co możemy powiedzieć o prawdopodobieństwie przeniesienia schizofrenii na noworodka. Według danych naukowych prawdopodobieństwo przeniesienia choroby z matki na dziecko przekracza 85%. Jeśli schizofrenia jest diagnozowana u obojga rodziców, prawdopodobieństwo przeniesienia patologii wynosi 99%.

Ciąża sama w sobie jest testem dla kobiety i może powodować zaostrzenia lub nawet pogorszenie stanu, a odmowa przyjmowania leków pogarsza stan zdrowia. Pomimo faktu, że każda kobieta ma możliwość zostania matką, ciąża i schizofrenia nie są zbyt kompatybilne. W niektórych przypadkach, z przedłużającą się remisją, kiedy schizofrenia może być opanowana, ciąża może być silnym czynnikiem zaostrzenia. Ale są przypadki, kiedy macierzyństwo okazało się silniejsze niż patologia, i nastąpiła długa remisja, nawet przy braku leków.

Depresja może się pogorszyć z powodu ciąży: zaburzenia lękowe, które przed wystąpieniem są podatne na kontrolę i leczenie, stają się niekontrolowane wraz z początkiem. W rezultacie nowo utworzona matka nie będzie w stanie wykonywać nawet prostych i elementarnych działań - aby zapewnić bezpieczeństwo dziecku i dbać o nie. Zauważa się, że większość pacjentów bezpośrednio po porodzie i podczas pierwszych 2 do 3 miesięcy ma skłonność do samobójstwa lub nawet zabicia noworodka, dlatego konieczne jest ustalenie specjalnej obserwacji za nimi.

Czy jest jakaś nadzieja?

O leczeniu i podawaniu leków zadecyduje co najmniej dwóch specjalistów na raz - czołowy ginekolog-położnik i psychiatra. W schizofrenii łagodnej i o niskiej intensywności leczenie jest nie tylko konieczne, ale także możliwe. Wszystkie leki, leki przeciwdepresyjne lub leki psychotropowe są wybierane w takiej dawce, że uszkodzenie płodu jest minimalne.

Ale tylko przy ścisłym przestrzeganiu wszystkich zaleceń ekspertów możemy mówić o minimalnych szkodach dla płodu. W przypadku przyjmowania wysokich dawek leków psychotropowych lub leków przeciwdepresyjnych zwiększa się ich stężenie w osoczu. Przenikanie leków przez bariery ochronne dla płodu może powodować różne odchylenia w jego rozwoju. Przedwczesne porody, urodzenia martwe, wady wrodzone i wady rozwojowe, deformacje, zaburzenia zachowania w przyszłości - nie cała lista możliwych skutków schizofrenii u kobiet, które odważyły ​​się rodzić z tak poważną diagnozą.

Czy mogę rodzić w schizofrenii

Kobiety cierpiące na schizofrenię, trudniej znieść ciążę i okres poporodowy

Schizofrenia to ciężkie zaburzenie psychiczne, które może wywoływać inne różne dolegliwości. W szczególności dotyczy to kobiet w ciąży i młodych matek, u których zdiagnozowano schizofrenię. Pacjenci są narażeni na szereg dodatkowych chorób poporodowych. Zwiększa również prawdopodobieństwo niewłaściwego rozwoju płodu dziecka. Schizofrenia może powodować objawy stanu przedrzucawkowego, powikłań porodowych lub przedwczesnego porodu u pacjentów.

Takie są ustalenia brytyjskich naukowców, którzy badali grupę dziewcząt i kobiet w wieku od 15 do 49 lat, którzy urodzili martwe lub żyjące dzieci od 2002 do 2011 roku. Eksperci zauważyli występowanie zakrzepów krwi i zwiększony poziom nadciśnienia u przyszłych matek cierpiących na zaburzenia psychiczne, a także większą masę ciała noworodków w porównaniu z innymi dziećmi. Naukowcy stwierdzili, że szanse na rozwój cukrzycy, przewlekłego nadciśnienia i chorób zakrzepowo-zatorowych wzrosły trzykrotnie w porównaniu z kobietami zdrowymi psychicznie.

Autor badania, dr Simon Vigoda, zauważa, że ​​kobiety z rozpoznaną schizofrenią są początkowo podatne na niepłodność lub trudności w poczęciu, w wyniku czego podobne badania nie były prowadzone wcześniej. Jednak w ostatnich latach coraz więcej pacjentów stara się zajść w ciążę, rodzić i rodzić dzieci. Dało to naukowcom podstawy do dokładnego zajęcia się zdrowiem reprodukcyjnym kobiet cierpiących na schizofrenię, a także zdrowiem i rozwojem noworodków.

Eksperci uważają, że tacy pacjenci powinni zawsze znajdować się pod ścisłym nadzorem lekarzy, ponieważ w przypadku ciąży i porodu w schizofrenii już zarejestrowanej kobiety często potrzebowały pilnej opieki medycznej, poddawanej intensywnej terapii z oddzielnym rodblokiem. Odnotowano również przypadki powikłań ciążowych. W okresie poporodowym kobiety te mają pięciokrotnie większe ryzyko zgonu.

W oparciu o wyniki naukowcy zalecają lekarzom zwrócenie większej uwagi na pacjentów ze zdiagnozowaną schizofrenią i zdrowiem noworodków.

26 stycznia 2012, 15:51

27 stycznia 2012, 17:28

Najlepszym prezentem, jaki możesz dać swojemu dziecku, jest dobranie dla niego dobrego ojca pod każdym względem.

27 stycznia 2012, 17:34

Dziewczęta, cóż, jeśli nie masz takiego problemu, lepiej nic nie mówić. Dlaczego te przypuszczenia: może nie może być. Mój ojciec jest taki. Tylko moja mama ukryła się przed radością dzieci na wesele. Nadal mam siostrę, oboje jesteśmy zdrowi. Bardziej martwię się o moje dziecko. Mój ojciec był zawsze spokojny i może nie dowiedzielibyśmy się o tej diagnozie, gdyby nie wypadek, który przytrafił się mojemu ojcu w pracy. W jednostce gaz.zavod eksplodował i został zrzucony przez falę podmuchową. Wtedy szalony. szpital, teraz jest inwalidą grupy I (((

a co martwisz się o swoje dziecko?

27 stycznia 2012 22:10

To nie jest prawda. W dzieciństwie zdiagnozowano nadaktywność. Teraz wszystko jest w porządku.

nadpobudliwość u połowy dzieci w naszej klasie, w jednej czwartej psychiatry to potwierdziła. Nadpobudliwość przechodzi do 10-12 lat.
A schizofrenia jest chorobą dziedziczną, kot nie może się objawiać, jeśli życie jest spokojne i nie będzie poważnych zmian hormonalnych w organizmie.

27 stycznia 2012, 22:14

Mamy teraz smutną historię. Przyjaciele, wydaje się, że wszystko jest dla nich normalne i stabilne, a tydzień temu ich syn, 14 lat, zdmuchuje dach. Ten głos jest do niego słyszany, jakieś myśli i dorośli, pręt od niego. A po wizycie w grobie ukochanego dziadka w czasie świąt Bożego Narodzenia. Więc rozumiem dlaczego.
Facet został zabrany do szpitala psychiatrycznego. I wygląda na to, że jego babcia też tam była, ale ze względu na stres po śmierci męża. A potem jak z nieba.

28 stycznia 2012, 03:12

Dałeś mi przykład „szalonej osoby”, która urodziła kretyna. Tak, byłem młody, naiwny, a także jako zakochany autor. Ojciec nie miał diagnozy, ale w rzeczywistości osoba ta jest wyraźnie szalona. problemy, które nie pojawiły się natychmiast. Teraz pozostaje tylko przekonanie takich jak AUTOR, aby nie łamali swojego życia. A ty nie sądźcie, nie będziecie sądzeni.

28 stycznia 2012, 08:21

28 stycznia 2012 11:53

wiesz, mój mąż jest dziwny, myślę też, że ma łagodny stopień schizofrenii, ale jest przystojny, działa, wszystko wydaje się w porządku, syn jest również dziwny, wygląda na jego charakter i zachowanie, ale nadal je kocham, wielu ludzi dziwność.

Jeśli czujesz się dobrze z osobą, jest mało prawdopodobne, aby Shiz.

28 stycznia 2012 18:39

Przypadkowo przeczytałem temat i po prostu byłem przerażony: do jakiego stopnia nasze kobiety nie cenią siebie i nie szanują siebie. Autor zamierza poślubić mężczyznę, który nie tylko idzie źle, a także byłego schizofrenika tylko dlatego, że była zmęczona czekaniem na swojego mężczyznę i po prostu rozpaczała. Jako ekspert mogę od razu powiedzieć, że zadajesz takie pytanie w temacie, czy rodzić, czy nie. Sam znasz odpowiedź na to pytanie: nie rodzź, ponieważ to nie jest twój mężczyzna. Po prostu przekonałeś się o wielkiej miłości. Czy chcesz czuć się hojnym, niezwykle ludzkim i ofiarnym? Pomyśl o sobie! To małżeństwo zakończy się poważnym załamaniem nerwowym! Jeśli nie wierzysz, po prostu zapamiętaj tę wiadomość i przeczytaj, kiedy chcesz coś pokonać swoim „ukochanym” mężem!

29 stycznia 2012, 00:17

Bardzo kocham tę osobę, więc trudno mi będzie go tak ostro wyrzucić. Co więcej, kolejka fanów nie stoję i nigdy nie wstałem. Ale bardziej lubię fakt, że lepiej nie rodzić z niego. Może wtedy lepiej będzie dla nas wziąć zdrowie z sierocińca.

Teraz prawie nie ma 100% zdrowych ludzi.

29 stycznia 2012, 00:22

Żadna zdrowa osoba nie urodzi schizofrenika. Od nich rodzą się nieświadomie podczas remisji. Pacjenci i krewni często ukrywają diagnozę. W moim przypadku zostałem po prostu odepchnięty przez psychopatę, to było zbyt bolesne dla wszystkich. Uśmiechnął się. Byłem głupcem, niewymownie szczęśliwy. On sam przed ślubem był aniołem w ciele. Ale narkotyki w głowie nie mogą się ukryć. kiedy otworzyłem oczy, byłem w ciąży, poszedłem na aborcję. Lekarz (suka *) zaczął go namawiać do wyjścia, powiedziała: teraz nie urodzisz - nigdy nie urodzisz NIGDY. Podjąłem ryzyko. więc co Tak, nic dobrego z tego nie wyszło. Żyję jak na beczce z proszkiem, jestem zmęczony pozbywaniem się trików synów. Tak, a społeczeństwo zdecydowanie potępia fakt, że ona to nosiła. Więc nie bądź głupcem. Stopy w ręku i. biegać.

29 stycznia 2012, 00:26

Urodziłem osobę z zaburzeniem zachowania. (nie schizofrenia, ale psychika jest niekompletna). Dziecko było jeszcze gorsze niż jego ojciec. Moje życie jest złamane i przypomina koszmar. Jesteś zdrowy i rodzisz ZDROWE dzieci.

w „Wolności i sprawiedliwości” nastąpił niedawny transfer dotyczący osób niepełnosprawnych. Tacy szaleni ludzie zdarzają się, Boże wybacz mi. Osoby niepełnosprawne fizycznie. i rodzić dzieci. Cóż kurwa? Dzieci rodzą się tak samo. Jest oczywiste, że instynkt macierzyński, chcę moje własne dziecko, ale czy to pragnienie przekroczyło szczęście dziecka ?! W końcu cierpi przez całe życie. jeden bez nóg, chodzi po jej ramionach. Kolejne życie na wózku inwalidzkim i walka o prawo do porodu. Wszyscy ginekolodzy w świątyni skręcają się i startują w ukrytej kamerze, a następnie kłamią w telewizji.

W ostatniej pracy mieliśmy kontrolerów w domu. Dwaj niepełnosprawni przyjaciele mieszkali razem, a ONE niepełnosprawni poszli do nich. Oboje urodzili dziecko, potem jeden z nich umarł, a drugi zgodził się z ojcem dzieci. Dzieci są zdrowe, mądre, rodzice próbują jeździć do różnych szkół.

29 stycznia 2012 16:35

Jakie są wybryki twojego syna?

Nie, dziękuję !? Potępienie dla mnie iw życiu wystarczająco, także tutaj.

29 stycznia 2012 16:53

Przypadkowo przeczytałem temat i po prostu byłem przerażony: do jakiego stopnia nasze kobiety nie cenią siebie i nie szanują siebie. Autor zamierza poślubić mężczyznę, który nie tylko idzie źle, a także byłego schizofrenika tylko dlatego, że była po prostu zmęczona czekaniem na swojego mężczyznę i po prostu zdesperowana.

Gdybyś naprawdę był ekspertem, zostawiłbyś tę część swojego dzieła razem z tobą. Autor potrzebuje porady, a nie przekonania. Down, na przykład, może narodzić się z kobiety, która głęboko szanuje i ceni siebie.

29 stycznia 2012 19:14

30 stycznia 2012, 15:07

Nie osądzam was, ale osądzę i osądzę te ciotki. Świadomie staraj się o to, trzeba kochać siebie bardziej niż dziecko. Choroba wirusowa i inne choroby pojawiające się w życiu są czymś innym, a już jest jasne, że dziecko będzie chory fizycznie lub psychicznie. Kiedy rodzice celowo to robią
Pisałem już tutaj o jednym przypadku z telewizji. Tam, gdzie zdrowa kobieta, mająca jedno zdrowe dziecko, skontaktowała się z krasnoludem, był na pępku lub nawet niżej. Urodziły pierwsze wspólne dziecko. Dwa lata później okazało się, że był także krasnoludem. Potem zdecydowali się na drugiego generała i aby nie czekać dwa lata, zrobili test genetyczny. Drugi był także krasnoludem. Ojciec mówi: „nie ma dla mnie znaczenia, jak społeczeństwo będzie ich traktować, ważne jest, jak dołączają do społeczeństwa”. Jak gdyby ten z drugim nie był podłączony. Ogólnie nie rozumiem tych ludzi. Oczywiste jest, że rodzime dzieci idą, ale skazanie ich na takie życie jest po prostu nieludzkie.

66. Wszystko będzie OK

30 stycznia 2012, 15:37

30 stycznia 2012 16:07

Naiwna młodzież. nie było osoby, której udało się uratować przed błędem.

31 stycznia 2012 r., 00:48

teraz, nawet na bardzo wczesnym etapie ciąży, możesz zdiagnozować wszelkie nieprawidłowości w rozwoju płodu. jeśli kochasz tego faceta, zawsze możesz podjąć ryzyko.

ale musisz zrozumieć, że nikt nie może dać ci 100% gwarancji. nawet najfajniejszy genetyk superfood.

jeśli chcesz urodzić - urodzić i nie słuchać nikogo.

Siedzę czytając i myśląc. cholera, cóż, kto może udzielić takiej porady? Prawdopodobnie także schizofreniczny! W badaniu USG czasami nie uwzględnia się wady zespołu DÓŁ. kiedy to wszystko tam jest. Rozważmy schizofrenię ultradźwiękową u płodu. Nawet jeśli twoje dziecko nie choruje na schizofrenię, gen ten będzie przekazywany z pokolenia na pokolenie i pewnego dnia ktoś będzie chory na tę chorobę. Oczywiście zdobywamy genetycznie wszystkie choroby naszych przodków i predyspozycje do pewnych chorób. Nikt nie jest na to odporny. nie wiemy, z czym chorowały nasze prababki. Ale fakt, że nasi przodkowie (w wioskach ludzie byli mądrzejsi od nas) nigdy się nie ożenił i nie poślubił tych, których rodziny były nienormalne lub epileptyczne, jak kiedyś nazywano, to na pewno. I nie rozumiem. Co to oznacza chory w dzieciństwie? Choroby te nie są wyleczone, mają ukryty przebieg, okres remisji, a to oznacza, że ​​pewnego dnia może się powtórzyć zaostrzenie.

31 stycznia 2012 r., 00:58

Piszą, jak rodzić z krasnoludków. Tutaj możesz urodzić krasnoluda. Ta choroba jest obecnie uleczalna. Ten gen jest przenoszony, ale już w dzieciństwie, kiedy dziecko dostaje taką diagnozę, jest nakłuty pewnymi hormonami wzrostu i dorasta jako normalna osoba. Najważniejszą sprawą jest osiągnięcie pewnego wieku. Więc krasnolud nie jest problemem, jeśli istnieje miłość. A schizofrenia nie jest leczona. Nie radziłbym ci poślubić tego mężczyzny i mieć od niego dzieci. Mam kobietę w następnym domu, która jest ukrytym schizofrenikiem. Studiowała na złoty medal, rodzice byli z niej dumni. A potem w jednym momencie złamała dach. Była już mężatką i miała dwoje dzieci. Nie komunikuje się z rodzicami, pisze skargi na policję i wymyśla straszne rzeczy. Mąż uciekł. Wiesz, strasznie jest patrzeć, jak wychowuje dzieci, dzieci po prostu cierpią. Wymyśla wszelkiego rodzaju spartańskie warunki do nauki. Co się dzieje w jej głowie, nikt nie wie. To się śmieje, a potem płacze. to jest bardzo przerażające.
Jeśli coś takiego wydarzy się w twoim MCH, nie będzie to już twój mąż, ale zupełnie inna osoba i nie będzie możliwe przywrócenie jego normalnego stanu. Z takimi ludźmi opuszczanie dzieci jest niebezpieczne. Jak możesz powierzyć swoje życie? Pomyśl dwa razy przed ślubem.

31 stycznia 2012 12:23

Autor nie porusza tematu, prawdopodobnie już wszystko zrozumiał.

71. Ostatnie ChMO

31 lipca 2012, 17:43

Spotykam faceta, który jako dziecko cierpiał na schizofrenię dziecięcą. Teraz jest na ogół normalną osobą, z wyjątkiem pewnej izolacji i drobnych zakłóceń w aparacie silnika, które są widoczne podczas chodzenia. Oczywiście wiem, że musimy zastosować się do genetyki, ale na razie planujemy tylko wziąć ślub. Tutaj się boję, wyjdę za mąż, a potem okazuje się, że nie można od niego rodzić. Chcę o tym pomyśleć z wyprzedzeniem. Czy uważasz, że warto podjąć ten krok? Czy jest szansa na chore dzieci?

Może mój komentarz będzie dla ciebie zbyt prymitywny, ale tak myślę
po prostu musisz kochać swoje dziecko pomimo jego stanu psychicznego.

72. Ostatni schmuck

31 lipca 2012, 18:01

Nie osądzam was, ale osądzę i osądzę te ciotki. Świadomie staraj się o to, trzeba kochać siebie bardziej niż dziecko. Choroba wirusowa i inne choroby pojawiające się w życiu są czymś innym, a już jest jasne, że dziecko będzie chory fizycznie lub psychicznie. Kiedy rodzice celowo to robią

Pisałem już tutaj o jednym przypadku z telewizji. Tam, gdzie zdrowa kobieta, mająca jedno zdrowe dziecko, skontaktowała się z krasnoludem, był na pępku lub nawet niżej. Urodziły pierwsze wspólne dziecko. Dwa lata później okazało się, że był także krasnoludem. Potem zdecydowali się na drugiego generała i aby nie czekać dwa lata, zrobili test genetyczny. Drugi był także krasnoludem. Ojciec mówi: „nie ma dla mnie znaczenia, jak społeczeństwo będzie ich traktować, ważne jest, jak dołączają do społeczeństwa”. Jak gdyby ten z drugim nie był podłączony. Ogólnie nie rozumiem tych ludzi. Oczywiste jest, że rodzime dzieci idą, ale skazanie ich na takie życie jest po prostu nieludzkie.

Zgadzam się z tym człowiekiem: ważne jest, jak postrzega go krasnolud
SIEBIE. A jeśli czuje się całkowicie wolny w społeczeństwie, wówczas społeczeństwo potraktuje go tak samo.

Czy mogę rodzić w schizofrenii

28 czerwca 2016 17:25

Powiedz mi, kto urodził się z taką lub podobną diagnozą. Chcę mieć zaplanowane cesarskie cięcie, czy diagnoza będzie absolutnym wskazaniem?

28 czerwca 2016, 17:55

Innymi słowy, twoja diagnoza brzmi - powolna schizofrenia!
Kto może rodzić z taką diagnozą? Twoja diagnoza i zachowanie z nią stanowią zagrożenie dla życia i zdrowia dziecka!
Twoja diagnoza służy jako absolutne wskazanie do usunięcia dziecka ze służby opiekuńczej bezpośrednio w szpitalu położniczym!

28 czerwca 2016, 17:56

aha, dzieciom cierpi całe życie, du.ra

28 czerwca 2016 18:18

jakiego rodzaju bzdury teraz nie rodzą ich lub co? Mam przyjaciela ze schizofrenią, którego córka ukończyła szkołę ze złotym medalem, a następnie MSU z czerwonym dyplomem. cudowna dziewczyna dorastała z nią.

28 czerwca 2016 18:23

Tylko złoty medal nie gwarantuje, że córka nie może zwariować, ale bardziej prawdopodobne, że wnuczka

28 czerwca 2016 18:29

wypalasz się z raka, ***** normalnie

28 czerwca 2016 18:31

Neuroinfekcja może być wyleczona, ale nic nie znajduje się na twoim raku i nie znajdzie
w jest neuroinfekcja, nie wiem, suki?

28 czerwca 2016 18:32

To zależy od tego, jaką matkę budzisz, gdy rodzisz. mieć schizofreniczkę z mamą. moja córka jako dziecko próbowała utonąć. po prostu wydawała się mieć w sobie ducha ciotki. a kiedy miała 13 lat, jej matka zamknęła szafę. myślała, że ​​aresztowanie przyszło jej córce. z mamą wszystko zaczęło się od twojej diagnozy. bardzo kocha swoją córkę, ale psuje jej psychikę. najbardziej znany z powolnej schizofrenii. nauczyłem się dentysty. mieć córkę 11 lat. ale córka nie chce z nią żyć. Kocha ją, ale nie chce z nią żyć. jak w pracy siadamy z przyjacielem, a ona powiedziała mi „spójrz, tam za drzewem stoi jeleń”. Uspokoiłem ją i wybuchnęła płaczem. Gdybym miał taką diagnozę, pomyślałbym, że urodzę setki razy, czy nie.

28 czerwca 2016 18:39

Neuroinfekcja może być wyleczona, ale nic nie znajduje się na twoim raku i nie znajdzie
w jest neuroinfekcja, nie wiem, suki?

Typowy przykład zaostrzenia u kobiet chorych na schizofrenię podczas ciąży!)

28 czerwca 2016 18:40

W znanej schizofrenii urodziła się. To nie jest świadectwo. Szukaj innych

Innymi słowy, twoja diagnoza brzmi - powolna schizofrenia!
Kto może rodzić z taką diagnozą? Twoja diagnoza i zachowanie z nią stanowią zagrożenie dla życia i zdrowia dziecka!
Twoja diagnoza służy jako absolutne wskazanie do usunięcia dziecka ze służby opiekuńczej bezpośrednio w szpitalu położniczym!
wypalasz się z raka, ***** normalnie

Wy, pielęgniarki, zanim kręgosłup się złamie!

28 czerwca 2016 o 18:44

41, a twoja choroba nowotworowa i dbanie o nią nie jest za późno, jesteś normalny, spokojny, a skorupiak lubi to

28 czerwca 2016 18:46

Innymi słowy, Twoja diagnoza brzmi - powolna schizofrenia!
Kto może rodzić z taką diagnozą? Twoja diagnoza i zachowanie z nią stanowią zagrożenie dla życia i zdrowia dziecka!
Twoja diagnoza służy jako absolutne wskazanie do usunięcia dziecka ze służby opiekuńczej bezpośrednio w szpitalu położniczym!
wypalasz się z raka, ***** normalnie
Wy, pielęgniarki, zanim kręgosłup się złamie!

więc nie można wyleczyć się z raka

28 czerwca 2016 18:48

Tak, on kocha!))) Umrę i będę miał wspaniały, piękny, uroczysty pogrzeb!
A ty w opu będziecie zmuszani przez sanitariuszy!

28 czerwca 2016 18:50

Guest Guest Guest Guest, innymi słowy, twoja diagnoza brzmi - powolna schizofrenia!
Kto może rodzić z taką diagnozą? Twoja diagnoza i zachowanie z nią stanowią zagrożenie dla życia i zdrowia dziecka!
Twoja diagnoza służy jako absolutne wskazanie do usunięcia dziecka ze służby opiekuńczej bezpośrednio w szpitalu położniczym!
wypalasz się z raka, ***** normalnie
Wy, pielęgniarki, zanim kręgosłup się złamie!
więc nie można wyleczyć się z raka

Czy jesteś wyleczony ze schizofrenii? )))

28 czerwca 2016 19:50

28 czerwca 2016 o 20:07

Innymi słowy, twoja diagnoza brzmi - powolna schizofrenia!
Kto może rodzić z taką diagnozą? Twoja diagnoza i zachowanie z nią stanowią zagrożenie dla życia i zdrowia dziecka!
Twoja diagnoza służy jako absolutne wskazanie do usunięcia dziecka ze służby opiekuńczej bezpośrednio w szpitalu położniczym!
w sklepie spożywczym

codziennie widzisz w lustrze!)

17. Paskudny odbyt

28 czerwca 2016 r. 20:32

28 czerwca 2016 20:56

Innymi słowy, twoja diagnoza brzmi - powolna schizofrenia!
Kto może rodzić z taką diagnozą? Twoja diagnoza i zachowanie z nią stanowią zagrożenie dla życia i zdrowia dziecka!
Twoja diagnoza służy jako absolutne wskazanie do usunięcia dziecka ze służby opiekuńczej bezpośrednio w szpitalu położniczym!

Jestem w remisji od ponad 10 lat. I nigdy nie miałem agresywnych manifestacji, nie było żadnych usterek, nie było głosów. Schizotypem nie jest schizofrenia.

28 czerwca 2016, 21:02

Mam też przyjaciół ze schizofrenią, którzy sami się urodzili. Ale mam Alginofobię i biorąc pod uwagę to, poród może najprawdopodobniej wywołać zaburzenie nawrotu!
Jak wyjaśnić to lekarzom?

28 czerwca 2016, 21:10

Autor, ale nie słuchaj ich coco tutaj, nie masz schizofrenii, prawdopodobnie jesteś po prostu cudowny, ale to nie jest złe, masz dobre narodziny!

28 czerwca 2016 9:14

Mam też przyjaciół ze schizofrenią, którzy sami się urodzili. Ale mam Alginofobię i biorąc pod uwagę to, poród może najprawdopodobniej wywołać zaburzenie nawrotu!
Jak wyjaśnić to lekarzom?

nie mów lekarzom o alginofobii, zdobądź zaświadczenie, że masz krótkowzroczność, nikt nie musi niczego wyjaśniać

28 czerwca 2016 9:32

Ludzie, jesteś chory? To nie wstyd! A na przykład, czym różni się shiz od porażenia mózgowego? Choroba, z którą żyje osoba i jej rodzina. Czego chcesz
Tutaj łapią cały bumerang, pamiętają, jak się śmiali! Mój przyjaciel był niegrzeczny z jednym psycho, więc co? Po 20 latach mój syn ma schizotypowe zaburzenie, siedzi, teraz czyta książki, jak żyć, jeśli nie jesteś psychicznie zdrowy krewny. I już nie jest śmieszne. Chociaż zaburzenie schizotypowe jest ogólnie bzdurą, no, dziwny facet, cóż, pisze piosenki, rysuje, jest utalentowany, dobrze się uczy.

28 czerwca 2016 r. 21:46

Nie ma takiej diagnozy, marzycielu.

28 czerwca 2016 r. 21:59

28 czerwca 2016, 22:07

Dibilkiiiiiii. To jest NEUROINFEKCJA. Googling, naprawdę trudny.

Zarejestruj się już dzięki neuroinfekcji! Jasne jest, że twój mózg już dawno zanikł!)))
Schizotypowe zaburzenie osobowości. Kryteria diagnostyczne są praktycznie zgodne z kryteriami przyjętymi w rosyjskiej psychiatrii dla powolnej schizofrenii psychopatycznej.
Podstawą państwa są różne superwartości, które znajdują odzwierciedlenie w artystycznych agresywnie fantazjach sadystycznych. Infantylny egocentryzm, groteskowe dążenie do afirmacji własnej, całkowite lekceważenie moralności
zasady i wartości. Wyrażane są tendencje sadystyczne, skłonność do impulsywnej agresji, odhamowanie impulsów i tendencja do ich natychmiastowej realizacji.
Zaburzenia impulsowe
może również obejmować dromomanię (włóczęgostwo), piromanię (podpalenie), wczesny alkoholizm i uzależnienie od narkotyków. Kliniczna dynamika zespołu objawia się na poziomie osobistym w postaci reakcji,
dekompensacje, fazy rozwoju. Być może schizoidalna zmiana osobowości, około 10% pacjentów popełnia samobójstwo.
A autor naiwnie wierzy, że dzięki tej diagnozie nie zostanie zarejestrowana w służbie opiekuńczej!

28 czerwca 2016 22:25

Rusalina Mam także przyjaciół ze schizofrenią, którzy urodzili. Ale mam Alginofobię i biorąc pod uwagę to, poród może najprawdopodobniej wywołać zaburzenie nawrotu!
Jak wytłumaczyć to lekarzom? Nie mów lekarzom o alginofobii, uzyskaj zaświadczenie, że masz krótkowzroczność, nikt nie musi niczego wyjaśniać

Wydaje mi się, że dzięki krótkowzroczności mogą wysyłać, aby rodzić samodzielnie, znali takie przypadki.

28 czerwca 2016 22:29

Może wystąpić pogorszenie podczas ciąży, a narkotyków nie można pić. To jest coś, o czym należy pomyśleć, a nie cesarskie cięcie

W ogóle nie piję narkotyków. Mówię, że mam remis 10 lat.

28 czerwca 2016, 22:37

Zarejestruj się już dzięki neuroinfekcji! Jasne jest, że twój mózg już dawno zanikł!)))
Schizotypowe zaburzenie osobowości. Kryteria diagnostyczne są praktycznie zgodne z kryteriami przyjętymi w rosyjskiej psychiatrii dla powolnej schizofrenii psychopatycznej.
Podstawą państwa są różne superwartości, które znajdują odzwierciedlenie w artystycznych agresywnie fantazjach sadystycznych. Infantylny egocentryzm, groteskowe dążenie do afirmacji własnej, całkowite lekceważenie moralności
zasady i wartości. Wyrażane są tendencje sadystyczne, skłonność do impulsywnej agresji, odhamowanie impulsów i tendencja do ich natychmiastowej realizacji.
Zaburzenia impulsowe
może również obejmować dromomanię (włóczęgostwo), piromanię (podpalenie), wczesny alkoholizm i uzależnienie od narkotyków. Kliniczna dynamika zespołu objawia się na poziomie osobistym w postaci reakcji,
dekompensacje, fazy rozwoju. Być może schizoidalna zmiana osobowości, około 10% pacjentów popełnia samobójstwo.
A autor naiwnie wierzy, że dzięki tej diagnozie nie zostanie zarejestrowana w służbie opiekuńczej!

Cóż, ten nonsens! Jesteś szalony? Czy masz jakąś frustrację? )))

28 czerwca 2016 22:40

GuestZaaaaaaaaaaaaIaa, z twoją neuroinfekcją już! Jasne jest, że twój mózg już dawno zanikł!)))
Schizotypowe zaburzenie osobowości. Kryteria diagnostyczne są praktycznie zgodne z kryteriami przyjętymi w rosyjskiej psychiatrii dla powolnej schizofrenii psychopatycznej.
Podstawą państwa są różne superwartości, które znajdują odzwierciedlenie w artystycznych agresywnie fantazjach sadystycznych. Infantylny egocentryzm, groteskowe dążenie do afirmacji własnej, całkowite lekceważenie moralności
zasady i wartości. Wyrażane są tendencje sadystyczne, skłonność do impulsywnej agresji, odhamowanie impulsów i tendencja do ich natychmiastowej realizacji.
Zaburzenia impulsowe
może również obejmować dromomanię (włóczęgostwo), piromanię (podpalenie), wczesny alkoholizm i uzależnienie od narkotyków. Kliniczna dynamika zespołu objawia się na poziomie osobistym w postaci reakcji,
dekompensacje, fazy rozwoju. Być może schizoidalna zmiana osobowości, około 10% pacjentów popełnia samobójstwo.
A autor naiwnie wierzy, że dzięki tej diagnozie nie zostanie zarejestrowana w służbie opiekuńczej!
Cóż, ten nonsens! Jesteś szalony? Czy masz jakąś frustrację? )))

To jest podręcznik psychiatrii, Dunka!)))
Ale oczywiście przyjemniej jest myśleć, że schizotypowe zaburzenie jest synonimem talentu i talentu!)))

28 czerwca 2016 o 22:42

Więc co
Leczenie nie jest możliwe! Prędzej czy później nastąpi pogorszenie!

28 czerwca 2016, 22:49

GuestGuestSaaaaa już z twoją neuroinfekcją! Jasne jest, że twój mózg już dawno zanikł!)))
Schizotypowe zaburzenie osobowości. Kryteria diagnostyczne są praktycznie zgodne z kryteriami przyjętymi w rosyjskiej psychiatrii dla powolnej schizofrenii psychopatycznej.
Podstawą państwa są różne superwartości, które znajdują odzwierciedlenie w artystycznych agresywnie fantazjach sadystycznych. Infantylny egocentryzm, groteskowe dążenie do afirmacji własnej, całkowite lekceważenie moralności
zasady i wartości. Wyrażane są tendencje sadystyczne, skłonność do impulsywnej agresji, odhamowanie impulsów i tendencja do ich natychmiastowej realizacji.
Zaburzenia impulsowe
może również obejmować dromomanię (włóczęgostwo), piromanię (podpalenie), wczesny alkoholizm i uzależnienie od narkotyków. Kliniczna dynamika zespołu objawia się na poziomie osobistym w postaci reakcji,
dekompensacje, fazy rozwoju. Być może schizoidalna zmiana osobowości, około 10% pacjentów popełnia samobójstwo.
A autor naiwnie wierzy, że dzięki tej diagnozie nie zostanie zarejestrowana w służbie opiekuńczej!
Cóż, ten nonsens! Jesteś szalony? Czy masz jakąś frustrację? )))
To jest podręcznik psychiatrii, Dunka!)))
Ale oczywiście przyjemniej jest myśleć, że schizotypowe zaburzenie jest synonimem talentu i talentu!)))

Podręczniki nadal nie używają endemicznego terminu „powolna schizofrenia”.

28 czerwca 2016 22:57

To jest podręcznik psychiatrii, Dunka!)))
Ale oczywiście przyjemniej jest myśleć, że schizotypowe zaburzenie jest synonimem talentu i talentu!)))

Zwykle na dunyasha) poważniejsze źródła lub przynajmniej ogólnie akceptowane. Sadyzm przeciągnął niektórych.

28 czerwca 2016, 22:59

28 czerwca 2016, 23:16

GuestRusalina Mamy także osoby, które znają schizofrenię, które same się urodziły. Ale mam Alginofobię i biorąc pod uwagę to, poród może najprawdopodobniej wywołać zaburzenie nawrotu!
Jak wytłumaczyć to lekarzom? Nie mów lekarzom o alginofobii, uzyskaj zaświadczenie, że masz krótkowzroczność, nikt nie musi niczego wyjaśniać
Wydaje mi się, że dzięki krótkowzroczności mogą wysyłać, aby rodzić samodzielnie, znali takie przypadki.

najważniejsze jest nie to, jak rodzić i kto

28 czerwca 2016 23:26

Są to zupełnie inne zaburzenia. W jaki sposób zespół heboidowy, którego znaki uprzejmie nam przepisałeś, jest związany z zaburzeniem schizotypowym, które ma zupełnie inne objawy?

28 czerwca 2016, 23:52

Tak więc, gdy jesteś w remisji, ciąża może nadal powodować pogorszenie, co często się zdarza. A jeśli będzie gorzej, będziesz musiał go wyciągnąć do momentu narodzin dziecka, bez leków. I poproś o cesarskie cięcie, myślę, że lekarze się spotkają. Ból porodowy to silny stres

29 czerwca 2016, 00:06

Gość
To jest podręcznik psychiatrii, Dunka!)))
Ale oczywiście przyjemniej jest myśleć, że schizotypowe zaburzenie jest synonimem talentu i talentu!)))
Zwykle na dunyasha) poważniejsze źródła lub przynajmniej ogólnie akceptowane. Sadyzm przeciągnął niektórych.

Nie martw się! To dla ciebie złe!)))) Oczywiście, oczywiście chodzi o zupełnie inną diagnozę!)))

29 czerwca 2016 r., 00:07

GuestZaaaaaaaaaaaaIaa, z twoją neuroinfekcją już! Jasne jest, że twój mózg już dawno zanikł!)))
Schizotypowe zaburzenie osobowości. Kryteria diagnostyczne są praktycznie zgodne z kryteriami przyjętymi w rosyjskiej psychiatrii dla powolnej schizofrenii psychopatycznej.
Podstawą państwa są różne superwartości, które znajdują odzwierciedlenie w artystycznych agresywnie fantazjach sadystycznych. Infantylny egocentryzm, groteskowe dążenie do afirmacji własnej, całkowite lekceważenie moralności
zasady i wartości. Wyrażane są tendencje sadystyczne, skłonność do impulsywnej agresji, odhamowanie impulsów i tendencja do ich natychmiastowej realizacji.
Zaburzenia impulsowe
może również obejmować dromomanię (włóczęgostwo), piromanię (podpalenie), wczesny alkoholizm i uzależnienie od narkotyków. Kliniczna dynamika zespołu objawia się na poziomie osobistym w postaci reakcji,
dekompensacje, fazy rozwoju. Być może schizoidalna zmiana osobowości, około 10% pacjentów popełnia samobójstwo.
A autor naiwnie wierzy, że dzięki tej diagnozie nie zostanie zarejestrowana w służbie opiekuńczej!
Są to zupełnie inne zaburzenia. W jaki sposób zespół heboidowy, którego znaki uprzejmie nam przepisałeś, jest związany z zaburzeniem schizotypowym, które ma zupełnie inne objawy?

29 czerwca 2016 r., 00:12

Rusalina, to znaczy, że wszystko nie jest takie złe. Jeśli psychoza, to zwykle nie odchodzi sam, być może został nieprawidłowo zdiagnozowany

29 czerwca 2016 r., 00:22

29 czerwca 2016 r., 00:51

Powolna schizofrenia nie jest absolutnym wskazaniem do cięcia cesarskiego. Możliwe jest urodzenie dziecka na własną rękę. I dlaczego potrzebujesz cesarskiego cięcia? Od niego nie mniej komplikacji niż z naturalnego porodu. Jest to co najmniej duża szansa na powstawanie zrostów (czytaj więcej tutaj spaechnyiy-protsess-malogo-taza.ru) wysokie prawdopodobieństwo wystąpienia endometriozy. Odzyskiwanie po cięciu cesarskim jest trudniejsze i dłuższe niż po porodzie naturalnym. Nie zapominaj, że nadal używa się znieczulenia, w każdym razie nieprzyjemnego „othodnyak”.

Kto o czym, i kiepski wszystko o kolcach! Autor nie cierpi na bezpłodność (w przeciwieństwie do ciebie).

29 czerwca 2016 r., 00:54

Nie martw się! Lekarz wie lepiej!)))

Zauważalne. Zostałeś zwolniony wcześniej.

29 czerwca 2016 01:12

Więc co
Leczenie nie jest możliwe! Prędzej czy później nastąpi pogorszenie!

Prędzej czy później wszyscy umrzemy.

29 czerwca 2016 01:47

Uderzyłbym w ciasto na miejscu autora, ale zorganizowałem COP. Bałam się porodu na przerażenie i zrobiłam to dobrze, i zgodziłam się tylko na obecność znieczulenia zewnątrzoponowego przez cały okres. Teraz bardzo żałuję, że nie nalegałem na COP, była dyra. Próg bólu jest bardzo niski, znieczulenie zewnątrzoponowe w próbach nie powiodło się, szok bólowy, kilka utraty przytomności w wyniku udania się do psychoterapeuty (nie wiedziałem, kto to był lub co było przed porodem) z zespołem stresu pourazowego, nadal „szczęście”. A powrót do zdrowia po PE jest również bardzo luźną koncepcją, nie można siedzieć przez miesiąc, ponieważ wszystko tam jest szyte, dobrze jest iść do toalety, za każdym razem rodzić. Wtedy ktoś taki szczęśliwy, ale w 70 procentach jest konieczny, nie cała prawda zdaje sobie z tego sprawę, jest tam plastik, bo wszystkie mięśnie są rozdarte, zaczynają się wypadnięcia i wypadnięcia. W końcu moje „szybkie wyzdrowienie” to już 2 Goa z ostatnimi groszami. I zapytałem moich przyjaciół, że nikt nie wyszedł z dostawy w normalny sposób i wszyscy mieli pewne problemy. Plus diagnoza autora. Dlaczego potrzebuje tego „szczęścia”

29 czerwca 2016 11:26

Jaki rodzaj horroru napisali? Po porodzie wyszedłem w dobrym stanie, chociaż zrobiłem cięcie. No cóż, nie mogę siedzieć, więc co, ja też mam problem. Oczywiście istnieje pewien dyskomfort z powodu szwów, ale jest to całkiem znośne. Jeśli chodzi o wyzdrowienie, nie zauważyłem, jak doszedłem do siebie, a także, że nie rozerwałem brzucha. Zwłaszcza, że ​​planowałem drugi, zostałbym ponownie przycięty w tym samym miejscu. I szew jest bardzo zauważalny, zwłaszcza z wiekiem, kiedy pojawia się tłuszcz, choć mały. Wszyscy moi przyjaciele, którzy wykonali COP, widzieli, a nawet fartuch wisi, a skóra na nim jest niewrażliwa. Nafig wszystkie te uroki. Oczywiście, jeśli istnieją wskazania do COP, to nie ma mowy, więc jest to kaprys i nie jest konieczne.

29 czerwca 2016 11:50

Jak już dostałeś z tym ściegiem, w każdym temacie, który kręcisz się wokół tego ściegu, do którego jest to zauważalne, zdejmujesz bieliznę przed wszystkimi, więc mówią, spójrz na mój brzuch, coś nieciętego, nie jak niektóre. Nie jestem za COP bez zeznań, jeśli tak. Ale ten spór o szew jest najgłupszy. W porządku są tak doskonałe, że cienki pasek w podbrzuszu zniszczy życie. I jest to napisane przez kobietę z przewodową gwiazdą. Czy uważasz, że twoja przewodowa gwiazda jest lepsza? Jeśli chodzi o seks, na pewno nie.

29 czerwca 2016 o 15:10

Spojrzałbym na ciebie, gdy ten „nieszkodliwy” szew nie dawał ci możliwości normalnego życia seksualnego. Boli. Nie obchodzi mnie, jak on wygląda, a tak przy okazji, nie jest widoczny, prawie, wiem, gdzie on jest, jeśli nie wie, nie zobaczy. Problemem nie jest piękno, szczerze mówiąc, byłbym na bębnie do szwu z COP, który wygląda jak mały ledwo zauważalny pasek i ukrywa się pod majtkami. Chyba że jesteś skłonny do bliznowców, ale gdziekolwiek jest ten szew, masz kłopoty. I tak, gwiazda jest szyta i pereshita i nie chcę, żeby inne kobiety cierpiały z powodu szalonych zwolenników PE. Ta naturalność mnie okaleczyła i chcę ostrzec wszystkich, że może im się to przydarzyć. Dalszy wybór każdego. Aby cofnąć zegar, zaplanowałbym COP, a teraz bardzo polecam go wszystkim. A gwiazda musiała szyć, ponieważ Nikt nie potrzebuje wiadra (woda i powietrze tam docierają, później jest to przewlekłe zapalenie i infekcja), mięśnie są złamane, więc w przyszłości pojawią się opady. Ale aby przewidzieć, jak pójdzie PE, nie mogą zatem planować COP, najbardziej przewidywalnego.

29 czerwca 2016 17:14

Powiedz mi, jak to jest szok bólu? Co czułeś?

29 czerwca 2016 18:05

Myślę też, że ból porodowy jest strasznym stresem. A co do narkotyków, nie piłem ich, nawet gdy nie byłem w remisji.

Autor, ale nie sądziłeś, że ten szczególny stres może przedłużyć twoją remisję. ponieważ jest to nieprzyjemne, ale naturalnie. Może w twojej głowie wszystko się ułoży (w przenośni, bez obrazy), są potrzebne hormony, cóż, a kto wie, co, natura wykona swoją pracę.
Oto, owinąć się, potknąć podczas porodu. A kiedy przecinasz pępowinę, będziesz takim szumem, że wszystko już się skończyło, nie ma bólu, nie bój się i nie słuchaj każdego odcinka w swoim brzuchu, noś ten brzuch i wszystko inne.
Będziesz leżał 2 godziny i pomyślisz: tak znowu sztych I? Tak, za wszelką cenę!))))
autor, ból jest tam silny, ale nie ma w nim nic nienaturalnego. I cały proces: kłamać i znosić, oddychać. A potem naciskaj mocno.
Jeśli nie działa z cesarskim cięciem, nie martw się, możesz sobie z tym poradzić)))

29 czerwca 2016 19:26

Nie uważam naturalnego porodu za naturalny! Rozdarta gwiazda, niezdolność do toalety, nietrzymanie moczu i tak dalej - och, jakże naturalne! Piszą powyżej o konsekwencjach porodu *****! Mam wąską miednicę i wąską pochwę. Poza tym pisałem, że jestem bardzo wrażliwy na ból! Nawet nie uprawiam seksu z powodu bólu !! Nienawidzę takich uczuć!
Panie z szeroką umywalką, zwykłym progiem bólu i zwykłą psychiką, proszę nie dawaj rady, sądząc po TWOJEJ SIEBIE! Nie jestem tobą

Schizofrenia i ciąża: rokowanie dla matki i dziecka

Schizofrenia u kobiet jest poważnym problemem współczesnej psychiatrii, ponieważ jest dość powszechna i może być skomplikowana przez zmiany fizjologiczne zachodzące w organizmie. Szczególnym problemem jest wzajemne powiązanie takich warunków, jak schizofrenia i ciąża, ponieważ choroba może niekorzystnie wpływać nie tylko na rozwój płodu, ale także na ogólny stan matki. Czy jest możliwe, aby kobiety z taką diagnozą miały dzieci i jakie konsekwencje należy się spodziewać - należy to omówić bardziej szczegółowo.

Schizofrenia u kobiet: przyczyny i cechy charakterystyczne

Uzależnienie od narkotyków dla kobiet jest bezpośrednią drogą do rozwoju zaburzeń psychicznych w przyszłym dziecku.

Schizofrenia jest dość powszechną patologią, która jest diagnozowana średnio u 4 osób na 1000. Ogólnie rzecz biorąc, nie ma warunków wstępnych dla rozwoju tej choroby, ponieważ choroba jest równie powszechna u kobiet i mężczyzn. Jednocześnie przedstawiciele odmiennej płci mają swoje cechy przebiegu choroby - przejawia się to u kobiet później, ale może negatywnie wpływać na ciążę, a u mężczyzn patologia najpierw pojawia się w młodym wieku i prowadzi do szybkiej niepełnosprawności.

Ogólnie rzecz biorąc, przyczyny schizofrenii są nadal tylko spekulacjami i przedmiotem ciągłych kontrowersji i dyskusji. Większość lekarzy zgadza się, że choroba jest spowodowana genetyką, ale tylko zwiększone ryzyko rozwoju tej patologii jest przenoszone na dziecko. Uważa się, że kluczem do choroby jest mutacja całego łańcucha genów, z których każdy jest odpowiedzialny za funkcjonowanie mózgu.

Jednocześnie istnieje wiele czynników wywołujących rozwój choroby (w zależności od początkowej podatności). Obejmują one:

  • czynniki płodowe (niedotlenienie, infekcje);
  • stres;
  • niekorzystna sytuacja w rodzinie;
  • organiczne uszkodzenia centralnego układu nerwowego (guzy mózgu, infekcje);
  • uzależnienie od narkotyków i alkoholizm;
  • stresujące wydarzenia itp.

Co więcej, żaden z tych czynników nie ma decydującego znaczenia dla rozwoju ciężkiej choroby psychicznej, dlatego stwierdzenie, że schizofrenia jest wynikiem całego łańcucha zdarzeń, poczynając od momentu poczęcia dziecka, jest prawdą.

Specyfika objawów u kobiet

Chorobie towarzyszą przejawy agresji i gniewu, dosłownie nie na miejscu

Schizofrenia może przybierać różne formy - jest to choroba z setkami masek. Obsesje, obsesje, zmiany w zachowaniu - są to początkowe objawy choroby. Często u kobiet choroba zaczyna się od dość nieszkodliwych zmian, na przykład nawyku mycia naczyń przed jedzeniem. Po pierwsze, kobieta przekonuje się, że ratuje ją przed bakteriami, az czasem nawyk zamienia się w obsesyjną potrzebę i obsesję. W rezultacie kobieta czuje strach i niepokój, jeśli nie mogła umyć naczyń i jeść z „brudnych”, a ona nie dba o to, by talerz był myte po poprzednim posiłku. Wydawałoby się nieszkodliwe, taki nawyk może prowadzić do poważnych zmian osobowości, na przykład rozwoju urojeń. Ponadto relacja jest dość łatwa do prześledzenia:

  • brudny talerz - infekcja drobnoustrojami;
  • mikroby są owadami;
  • owady wchodzą do ciała i próbują go uchwycić.

W rezultacie pacjent twierdzi, że chrząszcze osiedliły się w jej ciele, gryząc drogę do mózgu (ponieważ mózg jest głównym „silnikiem” schizofrenii). Następnie halucynacje mogą dołączyć do tego delirium, w wyniku czego kobieta poczuje, słyszy lub widzi te wyimaginowane błędy.

To prawdziwy przykład z praktyki psychiatrycznej. Niestety historia skończyła się niestety - kobieta nie mogła znieść wyimaginowanych doznań i próbowała przeciąć skórę nożem, aby uzyskać „robaki”, w wyniku czego została hospitalizowana z rozpoznaniem „ostrej psychozy”.

  • zmiana nastroju;
  • hipochondria;
  • obsesyjne pomysły;
  • zaburzenie urojeniowe;
  • niepokój i obawy;
  • zmiana myślenia;
  • niewłaściwe zachowanie;
  • halucynacje.

Pacjenci mogą być agresywni lub pasywni, nie są świadomi swoich działań, z ich strony wszystko wygląda logicznie i poprawnie. Halucynacje mogą przybierać różne formy, najczęściej są to głosy w głowie, zmuszające pacjenta do zrobienia czegoś.

Schizofrenia w czasie ciąży

Będąc w pozycji, w żadnym wypadku nie powinieneś być psychotyczny, nerwowy, palić i pić alkohol, a także robić coś, co może zaszkodzić płodowi

Ciąża to poważny test nie tylko dla ciała, ale także dla psychiki kobiety. W rzeczywistości okres ten jest postrzegany jako silny stres, obciążony zmianami fizjologicznymi i wyczerpaniem psychicznym.

Dość często po raz pierwszy schizofrenia manifestuje się podczas noszenia dziecka. Takie przypadki stanowią poważny problem, zwłaszcza jeśli choroba postępuje szybko i objawia się w postaci ostrej, której towarzyszą urojenia i omamy. W takich przypadkach postrzeganie rzeczywistości przez kobietę jest zniekształcone i może wystąpić wyraźna depersonalizacja, w wyniku której pacjent poczuje swoje własne ciało jako coś obcego.

Problem jest obciążony potencjalnymi zagrożeniami związanymi z leczeniem. Ostra schizofrenia wymaga podawania dużych dawek ciężkich leków, które mogą prowadzić do nieprawidłowego rozwoju płodu i aborcji.

Diagnoza schizofrenii w ciąży

Jeśli choroba przejawia się po raz pierwszy w okresie rodzenia, diagnoza może być skomplikowana, ponieważ na tle zmian hormonalnych mogą rozwinąć się inne choroby psychiczne z podobnymi objawami, na przykład zaburzeniem obsesyjno-kompulsyjnym lub afektywnym zaburzeniem osobowości. Aby postawić diagnozę, lekarz przeprowadza badania, analizuje historię rodziny i cechy osobowości pacjenta. Konieczne jest przeprowadzenie serii testów psychologicznych i osobistej rozmowy w celu postawienia diagnozy.

Z metod sprzętowych praktykowano EEG, MRI i CT. Jest to konieczne, aby wykluczyć organiczne uszkodzenia mózgu, takie jak guzy, i uwidocznić zmiany w bioelektrycznej aktywności mózgu. Należy zauważyć, że niektóre objawy podobne do schizofrenii mogą być spowodowane późną ciążą u kobiet w ciąży lub rzucawką.

Jeśli diagnoza została postawiona przed ciążą, choroba może się zaostrzyć podczas porodu, a schizofrenia może się zmienić. W takim przypadku zaleca się hospitalizację i obserwację w szpitalu.

Potencjalne komplikacje

Kobieta z upośledzeniem umysłowym może samodzielnie dorastać do normalnego dziecka

Nie można z całą pewnością powiedzieć, że dziecko ze schizofrenią nie może mieć dzieci, ale ciąża z taką diagnozą jest poważnym testem dla kobiety i nienarodzonego dziecka. Główne zagrożenia to:

  • nieprawidłowy rozwój płodu;
  • brakowało aborcji i poronienia;
  • pogorszenie zdrowia kobiety.

Anomalie rozwoju płodu są bardziej związane z lekami przeciwpsychotycznymi i innymi lekami w łagodzeniu objawów schizofrenii. Faktem jest, że zaostrzenie choroby w czasie ciąży nie może pozostać bez leczenia, ponieważ choroba w tym okresie jest bardziej dotkliwa. W rezultacie kobieta może być niebezpieczna zarówno dla niej, jak i dla otaczających ją kobiet. Dość często kobiety z taką diagnozą, zwłaszcza jeśli choroba objawia się po raz pierwszy, nie opisują swoich działań i nie popełniają samobójstwa.

Jednocześnie, jeśli kobieta wie o swojej diagnozie i świadomie podejmuje taki krok jak ciąża, powinieneś najpierw skonsultować się z lekarzem. W przypadku utrzymującej się długotrwałej remisji spowodowanej przedłużającą się terapią lekową istnieje szansa na korzystny wynik.

Chociaż schizofrenia matki tylko zwiększa ryzyko rozwoju tej choroby u dziecka, inne komplikacje są możliwe z powodu terapii lekowej, w tym demencji i autyzmu.

Ponadto ważne jest, aby zrozumieć, że kobieta z ciężką postacią schizofrenii nie będzie w stanie zapewnić bezpiecznego dzieciństwa i właściwego wychowania dziecka.

Terapia

Jeśli u kobiety zdiagnozowano wcześniej łagodną postać schizofrenii, która pogorszyła się w czasie ciąży, zaleca się leczenie. Ponadto, w przypadku umiarkowanej manifestacji choroby, istnieje szansa na korzystny wynik, ponieważ małe dawki leków nie mają praktycznie żadnego wpływu na płód.

W przypadku ostrej psychozy podczas ciąży kobieta jest obserwowana w szpitalu. Decyzja o tym, czy utrzymać ciążę, podejmowana jest natychmiast przez kilku lekarzy, wraz z pacjentem i jego rodziną. Wszystko zależy od ciężkości choroby i dawki leków, ponieważ leki przeciwpsychotyczne w dużych dawkach są toksyczne i mogą prowadzić do śmierci płodu i rozwoju nieprawidłowości, które nie są zgodne z życiem.

Co musisz pamiętać?

Schizofrenia to próba dla pacjenta i jego rodziny. Choroba jest nieuleczalna i pozostaje z osobą na całe życie. Decyzja o posiadaniu dziecka powinna być zrównoważona i znacząca, para powinna być w pełni świadoma możliwych konsekwencji.

Ponadto należy rozumieć, że pod wpływem zmian fizjologicznych choroba może przekształcić się w postać złośliwą. W tym przypadku kobieta nie będzie mogła zostać dobrą matką i może zostać siłą pozbawiona praw rodzicielskich.

Porada lekarza

Pamiętaj, aby systematycznie odwiedzać lekarza specjalizującego się w chorobach psychicznych

Koncepcja dla osób ze schizofrenią jest ważnym krokiem, który wymaga przygotowania. Oprócz potencjalnego ryzyka dla płodu, istnieje duże zagrożenie dla samej kobiety, ponieważ choroba może przekształcić się w złośliwą formę. W związku z tym lekarze zalecają:

  • zaplanować poczęcie nie wcześniej niż rok po osiągnięciu remisji;
  • zminimalizować leki w pierwszym trymestrze ciąży;
  • postępuj zgodnie z harmonogramem badań u ginekologa położnika i lekarza prowadzącego;
  • pozyskać wsparcie bliskich;
  • z góry przygotuj się na poród.

Z reguły kobiety z taką diagnozą powinny położyć się na 10 dni przed porodem. Jeśli kobieta jest mężatką, lekarz przeprowadzi rozmowę z mężem i pomoże ustalić pierwsze oznaki początku porodu, aby mężczyzna mógł dostarczyć kobietę na oddział położniczy w odpowiednim czasie.

Czytaj Więcej O Schizofrenii